Державний професійно-технічний навчальний заклад
БОРОДЯНСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ
ЛІЦЕЙ

БОРОДЯНСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ запрошує всіх охочих на навчання за спеціальностями: - після 9 класуЕлектрогазозварник; водій автомобіля категорії "С" - 3 роки; Тракторист - машиніст сільськогосподарського виробництва, водій автомобіля категорії "С"" - 3 роки; Овочівник - 1 рік;   Кухар, офіціант - 3 роки.  - На базі 11 класів: Кухар - 1,5 року; Слюсар з ремонту автомобілів; водій автомобіля категорії "С"- 1 рік; Офіціант ; бармен- 1 рік
Розклад
Головне Меню

Категорії розділу

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Календар
«  Жовтень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів записів

Друзі сайту

Вітаю Вас, Гість · RSS 28.10.2021, 01:38

Робота з дітьми-сиротами

Учасники програми  Форми роботи
Адміністрація  Загальне керівництво щодо розробки і реалізації програми, координація заходів, контроль, аналіз. Створення системи у навчально-виховному процесі, щодо реалізації програми.
Соціальний педагог  Індивідуальна робота, тренінги, бесіди, ділові ігри з учнями, круглі столи.
Кл. керівники, мастри в/н  Індивідуальна робота. Професійна спрямованість. Профілактична робота. Об'єднання за інтересами. Культурно-масова робота.
Медичні працівники  Медичне забезпечення та профілактична робота
Вихователь гуртожитку  Індивідуальна робота, об'єднання за інтересами, бесіди, ділові ігри, свята, конкурси, вечори, організація побуту
Керівники гуртків та спортивних секцій  Організація і робота гуртка "Палітра", спортивних секцій з футболу, баскетболу, загально-фізичної підготовки, вокального гуртка,   гуртка землеробства.
Рада гуртожитку  Участь у роботі ради гуртожитку, робота соціально-побутового сектору.
      Всього в ліцеї навчається 19 сиріт. Головна мета цієї програми - створення оптимальних соціально-педагогічних умов, розвиток і функціонування особистості, надання допомоги в реалізації соціальних потреб і адаптації у навчальному закладі та в суспільстві дітей-сиріт.
       Особливості даної пролграми в тому, що вона враховує активну участь самих дітей-сиріт в її реалізації.
     Адміністрація ліцею добре розуміє, що діти-сироти потребують особливої уваги, індивідуальної допомоги за різними проблемами і питаннями та благодійницької допомоги, в якій беруть участь всі працівники. Діти-сироти - це предмет особистої тьурботи всіх працівників, а особливо мастрів виробничого навчання, класних керівників, вихователя. З дітьми-сиротами ведеться просвітницькаробота з питань здорового способу життя, етики та естетики, з правових та економічних питань. Учні, які були позбавлені затишних домівок, вчаться вести господарство, прикрашати своє житло, вести свій бюджет, купувати собі потрібні речі, готувати різні страви, слідкувати за своїм зовнішнім виглядом, зустрічати гостей.
      Добру школу діти-сироти проходять, беручи участь в учнівському самоврядуванні, їх обирають в актив, де вони здобувають навички професійного зростання, досвід спілкування та принциповості та проходять школу лідера і керівника.    


Гуртожиток - наш дім

     На території ліцею розташований учнівський гуртожиток, розрахований на 120 чоловік. При вступі в навчальний заклад всі блажаючі забезпечуються житлом в гуртожитку. Тут розвивають свої здібності, вчаться творити власне життя та цікаво і змістовно проводять свій вільний час юнаки та дівчата. Учні проживають у затишних кімнатах по 2-3 особи, які мають приємний вигляд, чисті, затишні. В приміщенні учнівського гуртожитку розташована бібліотека. Всі учні, які проживають в учнівському гуртожитку, забезпечуються трьохразовим гарячим харчуванням в їдальні ліцею.
     Дозвілля в гуртожитку є важливою сферою соціалізації особистості.  Особистість набуває ціннісних орієнтацій, знань, досвіду не лише за умов систематичного навчання, а й у процесі спілкування, відпочинку, розважально- ігрової діяльності. Усі ці особливості враховуються вихователем гуртожитку при плануванні роботи на навчальний рік.
     Всі учні ліцею, які проживають в гуртожитку звільнені від сплати за нього. І дуже важливо, щоб у потоці щоденних турбот ми не втратили своїх Вихованців. Ми повинні піднятися до розуміння, що кожна дитина, кожен учень - це Особистість, яку ми повинні зрозуміти, відчути серцем, підтримати в разі необхідності, вселити в них надію на те, що саме вони покликані будувати наш завтрішній день, нашу Державу.




Опис досвіду вихователя Куман Ірини Леонідівни

  Керуючись нормативно-правовими документами: Конвенцією ООН про права дитини, Національною доктриною розвитку освіти України у XXI ст., Законів   України   "Про   освіту",   "Про   профтехосвіту",   "Про місцеве самоврядування", Положення про гуртожиток ліцею, Наказами Головного управління освіти і науки та комітету ПТО, я намагаюсь допомагати підростаючому поколінню усвідомити цінність життя, гідного людини,    виробити стратегію свого життєвого проекту "Пізнаючи світ, пізнавай,    передусім, самого себе".
    У Участь у роботі органів учнівського самоврядування гуртожитку орієнтована на процес активної діяльності, під час якої учні набувають суб"єктивного досвіду, оволодівають наукою життя, вчаться ставити мету,  приймати правильне рішення, робити висновки.
     Ефективними формами виховання   завжди була практична робота, ,   пізнання через особистісну діяльність, відчуття відповідальності і особистої значущості.
     Одним з напрямів діяльністі вихователя є розвиток в учнів навичок і вмінь продуктивно організовувати свій позаурочний час, організовую підготовку культурно-масових заходів, здійснюю виховні заходи, забезпечую простір для ініціативи, творчості, самодіяльності учнів від пошуку корисних справ та їх реалізації до підбиття підсумків. Улюбленими серед учнів гуртожитку є заходи: конкурс "Наші таланти", "Чарівні україночки", "Ну-мо, козаче", спортивно-масове свято "Козацькому роду нема переводу", святр до Дня Валентина "Десь на дні мого серця заплела дивну казку любов", "Шлях до серця", до Дня Пермоги "Сповідь поколінь", до Дня Захисника Вітчизни "Лицарський турнір", до Дня Учителя^ "Свято квітів", до 8 Березня "Уклін тобі, жінко", а також свято "Українська Масляна" з приготуванням смачних млинців.
     Формування в учнів відповідального ставлення до свого здоров"я та здоров"я інших людей, запобігання негативним явищам в учнівському середовищі, навчання безпечної поведінки, співпраця з громадськими організаціями, які займаються проблемами здорового способу життя, розповсюдженням профілактичних матеріалів з пропаганди здорового способу життя, організація спортивно-оздоровчих заходів, залучення учнів до спортивно-масової та .фізкультурно-оздоровчої роботи - ось наше впровадження проекту "Ми за здоровий спосіб життя". В плані цього проекту проводяться виховні заходи: "Судимо нікотин та алкоголь", години спілкування та тренінги з учнями на тему: "Діти і алкоголь", "Про шкідливі звички", "Про шкоду паління", "Основи статевого виховання", "Про СНІД без табу", "Наркоманія - знак біди", фотоконкурси, вікторини, випуск бюлетенів "Бережімо здоров"я!".
     Ліцей має тісну співпрацю з громадськими організаціями району в напрямку здорового способу життя та профілактики правопорушень з Центром "Довір"я", Кримінальною міліцією у справах неповнолітніх, відділом РДА у справах сім"ї та молоді, відділу у справах дітей, юстиції, прокуратури.
  
Я спонукаю кожного учня до вивчення своєї особистості, створюю умови для самореалізації, вчу оцінювати свої здібності та можливості шляхом залучення до різних видів практичної діяльності. Учні вивчають особливості поведінки в процесі колективної діяльності, аналізують різні управлінські ситуації, вчаться приймати управлінське рішення. На засіданнях ради гуртожитку обговорюємо проблемні ситуації, які дають змогу розглянути важливі питання і нагромадити досвід відстоювати свої погляди, думки, робити висновки.
   Саме такий підхід до роботи є актуальний на сьогодні, і тому що формує в учнів громадянську відповідальність, яка є необхідною умовою для прояву творчого потенціалу кожного учня.
Головна
ДПТНЗ "БПАЛ © 2012"