Державний професійно-технічний навчальний заклад
БОРОДЯНСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ
ЛІЦЕЙ

БОРОДЯНСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ запрошує всіх охочих на навчання за спеціальностями: - після 9 класуЕлектрогазозварник; водій автомобіля категорії "С" - 3 роки; Тракторист - машиніст сільськогосподарського виробництва, водій автомобіля категорії "С"" - 3 роки; Овочівник - 1 рік;   Кухар, офіціант - 3 роки.  - На базі 11 класів: Кухар - 1,5 року; Слюсар з ремонту автомобілів; водій автомобіля категорії "С"- 1 рік; Офіціант ; бармен- 1 рік
Виховна робота
Головне Меню

Категорії розділу

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Календар
«  Жовтень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів записів

Друзі сайту

Вітаю Вас, Гість · RSS 27.10.2021, 23:52

Виховна робота

      
      Система виховної роботи в навчальному закладі спрямована на формування та розвиток в учнів творчих здібностей, гуманних цінностей, виховання особистості з моральними якостями, здатної вносити свій вклад в розбудову незалежної держави. Основні напрямках виховної роботи: соціальний захист учнів; учнівське самоврядування; проведення загальноучилищних масових заходів; робота гуртків та секцій; методична робота, попередження правопорушень.
     Основним напрямком навчально-виховної роботи, яка стоїть перед колективом ліцею, являється виховання особистості, яка усвідомлює належність до певної держави, що поділяє її правами і обов’язками, якій притаманні такі риси як національна свідомість, соціальна активність, професійна компетентність, висока правова культура, толерантність.
         Для реалізації цієї мети в ліцеї існує чітко визначений річний план виховної роботи, що передбачає такі основні напрями виховання учнів:
-       формування навчально-педагогічного колективу;
-        виховання добросовісного відношення до праці;
-       моральне виховання;
-       військово-патріотичне виховання;
-       фізичне виховання;
-       екологічне виховання ;
-       правова пропаганда;
-       робота з батьками;
-       родинне виховання;
-       санітарно-гігієнічне виховання;
         На основі річного перспективного плану майстри, класні керівники, вихователі ведуть свою плануючу документацію, враховуючи особливості навчальних груп на окремих учнів.
Позаурочна виховна робота ліцею проводиться в таких формах:       - масові загальноліцейні міроприємства;
-   виховна робота класного керівника і майстра виробничого навчання з
  групою;                                                                                                                                         
-   робота бібліотеки;
-   діяльність гуртків;
-   спортивно-оздоровчий напрямок;
-   робота з батьками;
-   участь в обласних та районних конкурсах, спортивних змаганнях;
-   діяльність Ради профілактики правопорушень, Ради гуртожитку;
-   учнівське самоуправління тощо.
Для проведення ефективного виховання учнів педколектив, в першу чергу, вивчає новоприбулий контингент. Тому вже на першій виховній годині  в кожній навчальній групі проводиться анкетування, метою якого є виявлення учнів з неповних, багатодітних сімей, дітей-сиріт, учнів, які перебувають на обліку в міліції. Учнів, що не мають особливого бажання навчатися в ліцеї.
Анкетування носить систематичний, цілеспрямований характер. Анкетування проводиться не лише серед учнів, а й серед батьків, з метою дізнатися про смаки і уподобання, риси характеру, інтереси, захоплення їх дітей. Протягом перших 2-3-ох тижнів навчання класні керівники та майстри виробничого навчання знайомляться з житлово-побутовими умовами  своїх учнів, відвідуючи їх вдома. Під час відвідин керівники груп ведуть розмови з сусідами, колишніми класними керівниками і звичайно з батьками. Це дає змогу виявити неблагополучні сім"ї, а   також негативні риси у поведінці своїх учнів і скласти на основі своїх перших спостережень та результатів анкетування серед учнів план проведення виховання як серед учнів так і серед батьків.
Відповідно до інтересів і зацікавленості учнів в ліцеї функціонують гуртки і спортивні секції. Ось, уже на протязі десятку років  колектив художньої самодіяльності завоював і підтверджує звання народного. Тому мешканці міста і району завжди з захопленням зустрічають виступ колективу художньої самодіяльності ліцею.


ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ


День Бородянки
 


АГІТБРИГАДА
 

НОВИЙ РІК
  

Афганістан. Купрієнко.
 

8 березня


Спортивно-масова робота
В листопаді відбулися товариські зустрічі між футбольними збірними Бородянського ПАЛ та Катюжанським вищим професійним училищем.

Гурток "Палітра"

Гуртожиток

            На території ліцею розташований учнівський гуртожиток, розрахований на 120 чоловік. При вступі в навчальний заклад всі бажаючі забезпечуються житлом в гуртожитку. Тут розвивають свої здібності, вчаться творити власне життя та цікаво і змістовно проводять свій вільний час юнаки та дівчата. Учні проживають у затишних кімнатах по 2-3 особи, які мають приємний вигляд, чисті, затишні. В приміщенні учнівського гуртожитку розташована  бібліотека. Всі учні, які проживають в учнівському гуртожитку, забезпечуються трьохразовим гарячим харчуванням в їдальні ліцею. 

         Дозвілля у гуртожитку є важливою сферою соціалізації особистості. Особистість набуває ціннісних орієнтацій, знань досвіду не лише за умов систематичного навчання, а й у процесі спілкування, відпочинку, розважально-ігрової діяльності. Усі ці особливості враховуються вихователем гуртожитку при плануванні роботи на навчальний рік.

   
  
  




Головна
ДПТНЗ "БПАЛ © 2012"